time to sleep..

hoppas ni hade en fin nyårsafton. Vi käkade gomiddag hos mammsen och hade det trevligt. Hade tänkt dela på en Asti men vi vart så trött efter maten så vi åkte hem runt 21:00. Vi hade bra utsikt över alla raketer vid tolvslaget som som sköt upp ifrån väder, jättevackert :) Melvin låg och sov och vaknade inte av allt liv ute, snacka om att sova djupt. Ska ta och sova nu då klockan är skitmycket och vi inte gjort "kväll" än. Melvin är nog på g och somna när som helst. Tiden bara flög iväg när jag slog på en tv-serie, typiskt det där.

Undrar om nånting har öppet idag? Skulle behöva åka in till babyproffsen eller den där andra butiken och köpa ett nytt babyskydd/bilbarnstol. Mina armar orkar inte bära den vi har idag, synd är det för den är bra annars. Men behöver en lättare. Såg en häftig med komönster, fast frågan är ju om Johnnie vill ha den lika mycket som jag vill, haha. Han ville helst ha en som var ifrån ferarri. Sicka häftiga barnsaker dom har, undra vart man kan få tag i dom i Sverige bara ? Måste nästan kolla upp det där.

Avundas er inte ett dugg som ligger bakfulla just nu, haha. Detta är min första nyårsafton på väldigt många år jag är nykter. Men lika glad är jag för det, tycker det även är förbannat oansvarigt att dricka sig full när man har småbarn. Även om "bara den ene" gör det, men om den som sedan är onykter får för sig att "ta hand om barnet" då ? Skulle man vilja ha på sitt samvete att man kanske gör ett misstag? och på fyllan dessutom,.. nej man kan fan i mig skippa drickandet första halvåret eller nått, och ska man nödvändigtvis dricka så ordnar man barnvakt självklart!! Som alla tjatat på mig, men nej. Ännu vill jag inte gå ut. Känner mig inte redo riktigt än för att sticka iväg längre stunder från Melvin. Men detta är ju såklart mina åsikter, alla gör ju som dom vill :)

God natt på er och hoppas detta blir ett fint år :) Älskar mina

Du är det vackraste som finns, mammas hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft