Tacksamhet

Ligger vaken här i sängen just nu. Mina pojkar sover gott båda två. Som vanligt kollar man ju alltid in sina vänners facebook en sväng också. Man har många distansvänner som är mammor och i sin egen ålder. Även om man inte känner varandra i verkliga livet så är det otroligt roligt att följa varandra och ventilera alla funderingar och frågor man har.

Mina ögon är nästan tårfylld. Så jag känner med denna människa just nu. Vad okompetent och fördömande personal kan ställa till det, milt sagt - förstöra liv! För det är precis vad dom gjort för dessa människor. Att först få gå igenom något så fruktansvärt som ovissheten - kommer mitt barn överleva? För att sedan, bo där och se sitt barn kämpa för livet varje dag. Att aldrig få komma hem och slå sig till rot. När barnet sedan växer och frodas, dom precis har insett att kampen är över - då börjar den största kampen - personalen baktalar dom, anmäler till socialtjänsten. "blöjan byts för sällan" ni har svårt att sköta hans hygien. Idiotiska och självklara saker varje frisk mamma bara gör, man kan det i sömnen. Det handlar såklart om att detta är "för unga människor" i deras ögon. Dom tar för givet att ett föräldraskap kommer dom aldrig klara av, det blir nog bäst såhär.

Vem i hela helvete gav personalen på bb rätten att bestämma över ens föräldraskap? Jag blir helt matt, så jävla förbannad. Jag känner så med dessa människor!! Ingen kan nog förstå vad dom går igenom just nu. Deras barn tas ifrån dom snart. Jag kan lova att jag inte ens vill min värsta fiende något sånt, för det måste vara det absolut värsta som kan hända i ens liv, och under såna omständigheter dessutom. Baserat på lögner.

Hjälp dom barn som verkligen far illa istället. Som bor bland missbruk och andra missförhållanden, som ingen varken ser eller bryr sig om!!

Usch så arg man blir :( stackars.. Ni är i mina tankar. Jag som fått följa er från start, jag som glatt mig att allt gått så bra, så blir det såhär.

Man ska vara tacksam åt det man har. Man vet aldrig när det tas ifrån en såklart. Men på detta vis ska det inte gå till, det förtjänar ingen som bryr sig om och tar hand om sitt barn!

Nu ska jag sova. God natt på er där ute. Prinsen har gått ner i temp nu och verkar må bättre, otroligt skönt!

Puss, älskar mina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft