Söndag

Vart tar helgerna vägen egentligen ? Dom enda dagarna man tar sig tid och vilar och försöker njuta lite, så tar dom slut direkt? Värdelöst.

Har väl inte sovit allt för mycket inatt. Melvin låg och sov hela dagen igår så det tog han igen lite inatt. Men nu har han sovit sedan 8-9 imorse och lite innan det. Annars är jag oerhört nöjd med hans sovrutiner. Känner mig verkligen bortskämd ibland. För sova är ingenting man ska ta för givet när man har bebis :P

Tog en storstädning här hemma igår. Tömde gästrummet så hade jag ju glömt nyckelknippan i mammas väska sen vi var och handlade, suck. Så ska ta tag i det där idag istället. Funderar på om man ska kasta ut sängen och ha det som spelrum tills Melvin blir lite äldre ( om vi ens bor kvar här då, tveksamt ) om vi mot förmodan skulle göra det så tänkte vi att han får ha det som lekrum.

Tog oss tid nu i veckan och for in till Linköping med. Löste in lite presentkort och unnade mig själv lite :) Äntligen har jag samma size i kläder som innan graviditeten, det är underbart. Minns dagarna efter förlossningen, va liten man kände sig. Hehe ja så kan det vara. Känner flör tillfället hjärnsläpp. Skulle ju berätta om så mycket men allt bara kom av sig. Typiskt mig.

Har iaf snöat in på overaller/onepieces. Dom är ju så mysig och oerhört praktiska. Melvin verkar iaf trivas. Så nu har jag övertalat gubben min om att jag ska få en till mig själv också :D Bara jag inte går ut klädd i den,.. men jag lovar. Behöver bara se ut som en jättebebis inomhus lagom till fredagsmyset, haha. Förstår mig faktiskt inte på folk som går runt med såna där på affärer och sånt, eller som finkläder till krogrundan... haha.

Nej vet ni vad. Nu ska jag gosa ner mig med Melvin och mysa en stund. Sedan ska jag fundera ut någon middag. Sugen på kycklinggryta :) Ha det fint så hörs vi!

Om någon vet nån bra återförsäljare på Lundmyr of sweden så säg gärna till. Har kollat runt men det är så dåligt utbud hos alla, jäkla surt när man letar efter en speciell sak :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft