Snark snark..

Hej på er! Ja då ska jag testa och blogga från min iPhone då, får se om detta inlägg ens publiceras, hehe.

Melvin har verkligen sovit hur bra som helst sedan igår. Först sov han från cirka 21:00 -03:00, sen vakna han o ville ha lite mat o så, sen somnade han om igen. Hur härligt som helst för oss :) han har börjat få lite rutiner nu och sover bara längre o längre stunder.

Har inte hänt sådär supermycket idag. Lagade middag förut, gjorde biff med rivna morötter i o vart skitgott ;) har varit så trött senaste dagarna så man har inte tagit sig tid o åkt till linköping än. Men får väl ta det nån dag i veckan.

Har väl inte så mycket mer att skriva om idag. Ska ta och bädda ner mig med grabbarna nu o käka lite gotta :)

Ha en fin kväll! Älskar mina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft