Men godmorgon

Som vanligt är det svårt att somna om själv när man matat klart Melvin och han somnat om. Men han har sovit bra inatt gubben våran, så skönt. Blir ett bad för han senare idag med mig, det kan vi behöva ;)

Fyller år gör en själv om 2 dagar också. Blä,.. tycker det är en bra ålder just nu. Behöver inte bli äldre ;P Har inte planerat nånting än så länge men kommer väl lite folk o hälsar på. Får se om jag lyckas somna om så jag orkar vara lite social senare idag. Sandra, Izabell och Grankotten skulle isåfall komma förbi. Det är så roligt och lägga Melvin och Izabell tillsammans. Blicken när dom får syn på varandra går inte att beskriva, hahaha. Längtar tills dom börjar snacka med varandra, vilka diskussioner vi lär få höra, ojoj.

Har varit fruktansvärt sugen på att städa bort julen i flera dagar nu. Men orken tycks vara som bortblåst. Man får ta saker och ting när man orkar, hehe. Men just nu vill jag inte se en till jävla tomte,.. är så sugen på att köpa lite nya gardiner och sånt med. Man tröttnar fort, måste vara något kvinnligt fenomen det där. Tur inte samma sak gäller ens karl, haha. Fast finns ju dom som är sånna med iofs,.. nej nu ska inte jag sitta här med mina spekulationer. Det kan ta timmar när jag väl sätter igång.

Nej ska väl ta morgonens runda av underhållande människor. Skratta en stund för mig själv, och förhoppningsvis få somna om. Det är tur ni finns ;) Särskilt dessa tider på dygnet.

Lägger in en bild på snyggingen själv i sin otroligt slappa stil :) plus några till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft