Mamma & pappas snygging

Hallåj

Snart inväntar tandläkarbesök för min del, usch fy och blä. Men man måste ju :) Mina underbara visdomständer har börjat kommit, och som för dom flesta är dom inte i bästa skicket, så nu ska dom bort. Jobbigt när man ska ha ont av och till :/ sedan att det är fruktansvärtn dyrt för att bli av med helvetet är ju inte kul det heller, men men det är ju värt det i slutändan. Så blir väl ett par besök nu framöver så dom får fixa iordning det som behövs så slipper man ju sedan :)

Ska storhandla på citygross på hemvägen tänkte jag. Får se om vi tar med Melvin eller inte,. tur han är så snäll :)

Nu ska jag ta och blåsa håret o skynda mig på lite. Kan skriva nått mer ikväll, puss puss! :)

Såhär snygg är mamma och pappas lilla pojke idag :)



och detta är påväg hem till lillgubben,.. är förälskad i dessa saker :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft