Hur accepterar man ?

Det som någon annan är jag borde få känna? Att en annan människa har förstört så mycket genom en sån idiotisk handling ?

Kändes verkligen jättetungt att få beskedet igår. Jag trodde verkligen inte, hade inte ställt in mig på det. Men nu är verkligheten sån. Jag måste acceptera att livet nog inte kommer bli som jag förväntat mig. Jag måste tänka om. Ändå är det en lättnad, nu vet jag. Jag inbillar mig inte, och har inte gjort det dom senaste 3 åren heller. Jag har inte krigat i onödan. Igår kom jag i mål. Samtidigt som det är en start på något livslångt som jag kommer få fortsätta kämpa med varje dag.

Hade jag varit ensam hade jag gett nog upp hoppet. Hade tagit väldigt dåliga beslut. Men jag har min familj, och jag tänker kämpa för er och för min egen skull. Jag är mamma och kommer fortsätta vara en bra sådan! Jag ger inte upp i första taget även om detta är som att få en käftsmäll efter allt som hänt.

Ingenting kan kompensera upp något sånt här. Men jag lovar och svär att nu kommer överaskningen för dig jag väntat så länge på att få ge dig. Ska kontakta advokaten så fort jag kan. Sedan ska jag dra upp rättsprocessen igen. Alla papper bara väntar på att fyllas i. Inbilla dig inte att jag glömt. Varje dag i 3 års tid spökar det du gjort mig. Om du trodde jag skulle glömma och vika mig för något sådant så tror du fel. Jag ger aldrig upp.

Nu ska jag lägga mig ner och mysa med det vackraste jag har. Jag är rikast i världen, för jag har människor omkring som älskar mig för den jag är <3

Ta vara på varandra där ute och låt er aldrig trampas på. Livet har ändrat inkritning på många plan, och det klarnar mer och mer vad jag kommer brinna för i framtiden. Om det så ska vara ett idieellt ska jag kämpa för att att nå till mitt mål för att kunna hjälpa andra!

Kommentarer
Postat av: Linnea Montazami ♥

Hoppas du mår bra gumman! :)

2012-01-21 @ 19:48:04
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01
Postat av: Linnea Montazami Nordqvist ♥

hihi kul att du är med gumman :D!! pusss

2012-01-21 @ 20:38:08
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft