Födelsedagsfriande, presenter med mera

Hallåj mina vänner!

Här har det varit fullt upp så har inte alls haft tid och skriva. Men vi mår bra. Johnnie är på bättringsvägen hoppas vi nu. Hoppas och håller tummarna att han får börja på sjukgymnastik nu. För min egen del och pga den vidriga händelsen för 3 år sedan har jag nu välkomnats in till smärtrehab som är till för personer med långvarig och komplicerad smärta. Hoppas nu att dom ska kunna hjälpa mig och reda ut bland allt som är.

Men nu till lite roligare saker tycker ja! :)

Hade en helt fantastisk födelsedag! Bakade tårta i 6 timmar kvällen innan så det verkligen skulle räcka till alla. Den vart enorm kan jag ju säga. Bild kommer lite längre ner ;) Kom massor med trevligt folk och fick så himla fina presenter av alla, ni är så himla snäll och omtänksamma <3 Tänk att jag har så fina människor i mitt liv som uppvaktar mig så. Vi hade en supertrevlig kväll här hemma :D

Melvin fick lite försenade julklappar av farfar sin med familj också. Han fick supersnygga jeans, skjorta, bodysar, massvis med strumpor, och pingusaker - mjukis och bestik, så jag tror vi har allting som finns med pingu nu, hehe så alla skämmer bort våran lille pojk :)

för en liten del av julklappspengarna har vi iaf beslutat att det blir en ny bilbarnstol. Mina armar orkar inget annat. Det blir den där från BRIO som verkar vara väldigt lätt och alla säger ju det. Så hoppas babyproffsen har den för vi hade tänkt ta en sväng in till Linköping så fort ork finns. Älskling vågade inte heller köpa kläder till mig i julklapp så måste utnyttja presentkortet med ja fick så blir nog en heldag där inne skulle ja tro.... Skulle behöva en helt ny garderob nu sen graviditeten,.. suck. Otroligt less på att ingenting passar längre. Jag klagar inte över vad vågen visar, jag ska vara så jäkla tacksam det vet jag. Men kroppen tycks ändå ha ändrat form, haha. Men det är ju bara 2 månader sedan. Med fler promenader så är jag nog mig själv snart igen :) Det är iaf värt det, för jag har det vackraste som finns här bredvid mig i sängen, han är värt allt <3

Men ska ta och ladda upp lite bilder tror jag. Enklare det. Har inte tagit bilder på allt men fick snyggaste pingvinen jag sett av Ceder iaf,.. lovar att bild kommer senare på den, hahaha. Fick chokladask, lotter o lite pengar också av Johnnies familj :) o av mamma min en jättefin tröja, ni ska ha supertack, det va verkligen för mycket <3 Få nästan göra varsin jättetårta till er alla tror jag <3


Iphone av älskling och hans familj :D

Hushållsassistent av älskling <3


Såå snygga ljuslyktor från Martina, den ena fick jag i present när jag fick Melvin, o den andra nu :) <3 också fick ja en snygg glasdiamant :)

Lillgubben som vart så snygg i kläderna :) Dock är dom lite stor ännu, men mamma älskar att prova ;)

Blommor från Mammsen, Arina&Jens, Björn&Anette :)

Tårtan ja bakade :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Du, den där tårtan såg inte äcklig ut nånstans! Mums mums! =)

2012-01-07 @ 12:38:07
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: Cassi ♥ I'm the sweetest bitch you'll ever meet!

Hej, härlig blogg du har :)

2012-01-22 @ 13:14:57
URL: http://www.nattstad.se/cassilicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft