Blööööh

Vilken dag. Varit vaken sedan tidigt imorse. Tagit hand om lillgubben som inte mått jättesuper. Men det var helt ok att bada så länge han är feberfri. Så det har vi gjort, åhh vad han njöt verkligen, den ungen älskar att bada :) Han ligger just nu och sover gott i vaggan och har gjort det i ett par timmar. Precis käkat middag så nu är man mätt i magen :) känner mig värd en stooor kexchoklad nu alltså. Ska fortsätta städa lite om en stund med. Får se hur pigg Melvin är när han vaknar. Hoppas allt snor försvinner snart, han tycker det är så jobbigt när man rensar. Men mamma måste...

Sålt lite mer smycken och prylar idag också, roligt att det kommer till användning för någon. Har haft en fundering länge nu på om jag ska öppna butik framöver, men blir nog lite annat då också. Vet ju precis hur jag vill ha det. Men det är mycket arbete, papper, inköp och tid som behövs så kommer få vänta ett tag. Vill gärna ha det tillsammans med någon. Får se om svärmor kanske kan vara sugen att öppna upp nytt här i Skänninge :) Hon har haft förut och det gick till och med bättre här än i Vadstena. Så är det ju en hobby det där med. Man kanske inte tjänar några stora slantar, men helt klart en kul sysselsättning på sidan om. Vet inte riktigt vad det blir efter mammaledigheten. Måste ta mig en riktig funderare. Vill göra så mycket men man vet ju inte vad som är rätt val eller vad man ska säga. Hoppas jag listar ut det snart, hehe.

Nej om man skulle slå på en maskin tvätt och röja upp i köket lite. Sen ska jag banne mig bädda ner mig med Melvin och mysa lite. Hoppas han blir frisk snart så vi kan åka till Linköping och gå ut och gå lite mer :) Känner att jag behöver komma ut.

och Johnnie ska precis dra igång gocarten jag fick av han, macke ska köra och johnnie får dra igång den med 4-hjulingen, haha detta kan bli intressant. Får återkomma med film ;P hade velat gått ut jag med, men måste ju ta hand om lillfisen ;) <3

" Jag bara säger det alla tänker "   ;)

Min fina räääcer som är lite renare nu än på bilden ;) Farlig sak för en liten tjej det där, den gör 160km/h och är på 100cc. Någon dag ska jag också köra, bara Johnnie köper ny stol och lillen blir frisk. Men jag tar det på banan :P


Kommentarer
Postat av: Linnea ♥

Kul att du är med! :D



allt bra med dej och bebisen :)? kram

2012-01-16 @ 13:22:03
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft