Så jävla smart

Hoppas det funkar att blogga från Iphonen nu. Sist försvann allt och jag vart lagomt irriterad. På tal om irritabelt, somnade ju igårkväll så nu ligger man vaken här klockan 03:18, skitsmart. Melvin sover sedan länge. Han är så duktig lillhjärtat.

Imorgon börjar mitt projekt rensa klädkammaren. Hittade massa smått jag tänkte ge till Julia :) så hon får ta det hon vill ha så åker resten ut sen. För nu måste det bli gjort. Byrån ska ut därifrån för gubben ska sätta upp sminkbord med spegel och belysning där istället. Så blir ett förvaringsutrymme för smycken, smink och hårprylar ist. Kommer bli superbra. Gästrummet ska bli som ett litet mysrum tänkte vi. Så ska jag fixa ett bra skrivbord med plats för dator och förvaring. Känner att det är på tiden att det blir lite färdigt i hemmet. Vi har ett par rum som ska tapetseras med. Men vi ska börja med vardagsrummets fondvägg, det är fort gjort. Lite pyssel med mönsterpassning men det grejar gubben i hemmet. Är jättenöjd med melvins rum, där gjorde han ett bra jobb :)

Nej om man skulle sova, eller iaf försöka. Sömn behövs för att orka imorgon. Annars skjuter man bara upp allt. Ha det bra så hörs vi! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft