Nattinlägg

Hej på er!

Ja då sitter man vaken igen klockan mitt i natten. Lagomt jobbigt med tanke på att jag måste upp tidigt imorgon. Har varit en ganska dyster dag, vet inte varför riktigt ? :/ Men det är väl så det känns och vara gravid vissa dagar antar jag. Tur jag har fina människor omkring mig som bryr sig <3

Mammsen kom hit ikväll och hjälpte mig göra beställning på gardiner och annat till hemmet, det kommer bli kanonsnyggt. Så då vart man på lite bättre humör :) Kan lägga upp bilder i ett separat inlägg så slipper det bli så rörigt.

Lillgrabben i magen tror jag håller på och vända sig. Är ett enormt tryck och får sjukt svårt att andas mellan varven. Är väl kanske dags att han snart lägger sig med huvudet neråt? hmm :P

Men bjuder på en magbild jag tog tidigare idag, så fixar jag resten av bilderna i nästa inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft