Lite bättre idag

Heej!

Är en liten aning bättre i kroppen idag. Fick sova ut ordentligt och har faktiskt kännt mig piggare. Man får göra saker i omgångar här hemma. Vart i alla fall storstädat, så nu är allt damm borta, o det är skurat o fint överallt, skönt! Nyser ju ihjäl mig för minsta lilla nu för tiden. Dessutom som blodar Fanni nått bedrövligt, löpfian!

Mamma kom hit med en orkidé förut också, tack snälla! :) Så nu står det fint i ena köksfönstret med den andra. Hoppas den får massor med blommor. Brukar ha otur med blommor, eller dom har snarare otur med mig, haha. Det där med att vattna är inte min starka sida .. tur att dessa inte behöver vatten så ofta.

Förutom städning har det inte hänt så mycket. Bakat lite gott ikväll. Äppel och chokladmuffins till mig, och maränger till gubben :P så nu finns det massor med hembakat om någon vill komma förbi på en fika ;)

Ska strax ta ut det sista ur ugnen, sedan blir det kolla på lite skilda världar o sova. Ska försöka ta mig upp till skolan imorgon och hoppas inte kroppen strejkar.

Ha det bra, hejpa!




Kommentarer
Postat av: Malin

vad gott det ser ut =)

2011-09-06 @ 03:47:40
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
Postat av: Bodil

Lillmagen! Det syns redan att det är en pojkmage =) min växer ut på sidorna och din verkar växa rakt ut. =)



Hälsa mamma

2011-09-06 @ 07:49:54
Postat av: Anna

Mumma! Om du orkar så får du gärna lägga ut receptet på äppelmuffinsarna ^^

Din mage växer verkligen så det knakar.. eller snarare "kabooooom" :D Inte så långt kvar nu ^^ Kraaaam

2011-09-06 @ 12:27:58
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft