Gäääsp

Trött som attans men ändå svårt att komma till ro. Kan det bero på att den lille är så livfull och sparkar så mycket mån tro? ;P

Har i alla fall fått massa gjort idag. Lämnade in sista pappren till f-kassan så nu är det klart, skönt! Bara till o vänta då ;) Så var jag på skolan och snackade med rektorn. Ska till vägledningscentrum imorgon på möte så dom ska hjälpa mig med resten. Vi beslutade att det allra bästa för mig just nu är distansstudier, kommer bli otroligt skönt eftersom jag kan bestämma studietiden själv under dagarna, jag läser ett ämne i taget, och det ger en otrolig frihet. Men man måste ha en jäkla självdiciplin för att klara detta men jag är fast besluten om att det ska gå! :)

På eftermiddagen åkte vi upp till planen och släppte ihop hundarna, och det gick finfint. Fanni morrar som bara den, haha. Surfis nu när löpet är slut, och dunder får rejäla utskällningar kan jag lova.

Tog en städning när vi kom hem efter det och sedan vart det soffläge. Får se om man finner orken till en rensning här någon dag. Massvis med saker som ska ner till källaren, speciellt allt i gästrummet. Måste ju få iordning där nu :) Gubben har lovat att han ska börja lite med tapetseringen av vardagsrummet också. Är bara fondväggen som har mönsterpassning så skulle nog gå rätt så fort ändå. Längtar verkligen tills allt är klart. Men med mina hormoner kommer vi aldrig bli färdig med nått, haha ... kommer säkert på mängder med fler projekt sen. Det gäller att hålla gubben sysselsatt ;)

Men ska väl försöka slå igen mina två blå nu och sova lite.

Kommer bli tomt utan dig nu gumman, men tur vi har så nära till varandra ändå. Du har nog saknat dig karl lite iaf ;)

Efterlyser även någon som kan fixa en bloggdesign åt mig för en billig peng, behöver inte vara något avancerat. Behöver ha så min profilbild syns och med lite bilder och någon text som "framsida" om ni fattar, hehe. Har en bild på hur jag ungefär skulle vilja ha det. Posta kommentar eller skriv på facebook vid intresse =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft