90 dagar kvar

Tiden har gått ruskigt fort, nu är det 90 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum.

Magen växer som bara den, naveln ser väldigt lustig ut, hehe. Vågen står fortfarande still, men kanske det tickar uppåt lite nu snart. Fått väldigt tungt att andas också, det känns verkligen att det är något som ligger och trycker emot lungorna där inne. Foglossningen är för tillfället vidrig. Har hållt sig på vänster sida men nu har det börjat på höger med och längre upp över själva ryggen. Får se hur länge man orkar med skolan och det. Blir nog sätta sig på distansstudier helt snart.

Är ju inte ens värt att sjukskriva sig. Ska man sjukskriva sig 2 veckor säger vi, då är det minst 1 veckas arbete för att få färdigt allt. Man ska få tid hos läkaren, läkarutlåtande, sedan ska försäkringkassan godkänna plus CSN... ja en jävla cirkus allting. Då är det bättre att jag går dom dagar jag kan i skolan, och dom som inte funkar. Ja då får jag plugga hemma helt enkelt. Ska iaf in på måndag och prata med rektorn. Dom flesta lärare är iaf väldigt förstående och ska göra allt för att det ska fungera för mig :)

Dagen har inte bjudit på mer än en snuvig näsa och feber. Känns dock lite bättre nu, febern har gett med sig och hoppas jag snart känner mig lite piggare. Känns som jag kommit in i en tröttperiod igen, suck. Men det är väl förvisso inte så konstigt,..

ska försöka sova lite nu. Imorgon ska vi se om det går att "släppa ihop" fanni och dunder igen. Håller tummarna.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft