Sega dagar ..

Hallåj!

Nu har Kim ( http://pappatillhugo.webblogg.se/ ) Fixat på min blogg, visst vart det fint? :)

Har varit väldigt sega dagar för mig, sängen är bästa stället just nu, i diverse konstiga lägen.. har otroligt ont i mina höfter så kan inte sova på sidorna, ryggen funkar en kort stund och ja magen är ju - uteslutet ? Hoppas verkligen detta är något övergående. Fogarna/bäckenet är jag så van att det gör ont ifrån, men om det ska sprida sig längre ner är det faktiskt outhärdligt :( gnäll gnäll ... känner mig som världens tråkigaste människa för tillfället.

Har i alla fall fått fin fina betyg och feedback på senaste kursen, det gör mig verkligen glad! Hade planerat in en provvecka denna vecka men får se vad kroppen säger om det. Väntar med att boka in något än. Har inte fått uppgifter om ny kurs heller? Så sitter här sysslolös med andra ord, måste blivit någon miss. Vill minnas att jag tog en på 4 veckor,. lite osäker. Ska försöka få lite ork och ringa imorgon så kanske frågetecknen reder ut sig.

Älskling har städat fint här hemma så blir nog kolla på en film strax och bara ta det lugnt :)

Min mage känns större än månen typ, haha kan inte ens tänka mig att den kan bli större. Men det lär den bli ;)
Hoppas dessa veckor kan gå fooort nu så lillen kan ploppa ut <3

Här har ni 2 bilder på magen iaf, vet inte när jag tog dom men ganska nyligt. Tröjan är så sladdrig så fick dra in den lite på ena bilden så ser ni vad jag menar med kulan ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft