Roligt värre

Hej på er!

Ja dessa dagar har varit lagomt jobbig. Har det fruktansvärt med kroppen min, kan inte förstå hur jag ska orka dessa sista veckor. Som grädde på moset så har pundarjävlarna levt rövare och gjort inbrott i förrådet. Så massa onödig energi går åt att städa upp efter dom, anmäla, ringa runt osv osv!! Man är lagomt jävla less.. idiotfolk.

Idag har jag inte orkat bry mig om det där helvetet. For till mjölby en sväng med mammsen och vi handlade lite småsaker till bebis och en olja mot min hemska klåda på magen, uuuh. Undra om jag kan ha fått leverklåda tro? Den där oljan lindrade bra iaf, så ska fortsätta använda den :)

Nu ikväll har vi städat och tvättat och mamma kom och avlastade lite, vad skulle jag ta mig till utan henne <3 Vi var och hämtade nya tv:n till sovrummet också, vart kanonbra! Det kommer vara otroligt skönt sedan när bebis har anlänt och man ändå kommer tillbringa mycket tid i sovrummet :)

Imorgon blir det besök hos farbror blå och sedan åka till motala och köpa rejäl fastsättning till tv:n. Är en väldigt tunn vägg mellan barnrummet och sovrummet, lite riskabelt med andra ord. Så lika bra att gubben handlar den där rejäla upphängningen :P Annars ska man väl roa sig nere i källaren, uscha.

Nej lite film nu och sedan sova tror jag :)

En supersnäll tjej har hjälpt mig med kodningen på bloggen ikväll, börjar se riktigt bra ut =) Du ska ha stort tack! <3

Lägger in lite bilder. Börjar bli mysigt i bebis rum nu, han ska få sig en sänghimmel och på tisdag åker vi och hämtar en vagga som vi ska ha i sovrummet, visst är den fin ? :) sedan är det inte mycket som fattas, känns jäkla skönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft