Magbild & Video på sparkar i magen

Godmorgon!

Somnade sent, men vaknade för någon timme sedan igen. Har sovit väldigt oroligt inatt.. Vaknade igår morse av att jag hade som mensvärk i magen och ryggen. Gick sedan på toa och kunde konstatera att slemproppen gått, jahapp så var mina nerver förstörda hela dagen och ett tag framöver med för den delen. Det kan vara ett tecken på att något är på gång, men ändå inte. Jobbigt när man inte har kontrollen eller kan styra saker och ting. Verkar vara sjukt olika från person till person. För vissa har värkar startat ett par timmar efter den gått, och för andra har det gått veckor eller så har dom gått hela tiden ut. Själv gick jag in i vecka 36 igår, så borde inte vara någon katastrof ifall han får för sig att titta ut snart. Men bara till och ta det lugnt och vänta, lär ju märka om det sker något ;P

Kommer omöjligt kunna somna om nu så ska ta ett varmt o skönt bad efter jag skrivit klart här. Lite senare idag blir det åka till försäkringskassan, annars vet jag inte. Vill ju åka och hälsa på Sandra o Macke som fick en liten Izabell för någon dag sedan :) <3 Så otroligt glad för deras skull, hon är så söt lilltjejen. Nu längtar man bara mer tills våran bebis dyker upp också :D tänk så roligt vi kommer kunna ha sedan med barnen ihop <3

Har börjat packa väskan nu också inför förlossning&BB, ska försöka att inte ta med allt för mycket och onödigt. Mest kläder o sånt till mig och bebis. Är ingen katastrof om man glömmer något, finns ju både Mormor och farmor som ställer upp för oss <3

Nu ska ni i alla fall få se en video när prinsen sparkar i magen, inte det lättaste att få med det på film. Han brukar vilja sluta så fort jag börjar filma, haha precis som att han veeet och blir blyg ;) Den vart ganska så lång, men från 1 minut in i filmen och framåt så kan man se några häftiga större sparkar iaf, men han sparkar lite nu och då genom hela filmen så den som orkar kan ju kolla :D

Lägger in en bild på magen också som är tagen i vecka 35.

Ha det bra så hörs vi! :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Åååh vad myyysiiiigt <3

2011-11-07 @ 10:25:26
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft