Yrhönan själv

Har varit och handlat nu. Ingen lätt match kan jag lova. Yr och svimfärdig hela tiden också ska man komma ihåg allt man ska handla? Jaa bravo.. Tur mamma och syster finns som assistans.

Nu har jag klämt i mig 2 energidryck och mackor så det känns lite bättre. Får bli mat lite senare istället för fanns verkligen inte ork när jag kom hem. Så nu ligger jag här i soffan med en ihopkurad mimma mumma, haha. Sötkissen :)

Funderar på vad man kan göra på midsommar, förslag? Första midsommaren nykter på väldigt många år. Får njuta av god mat och förhoppningsvis roligt sällskap istället ;) Det går ju det med. Fast ibland känner man sig som en utomjording eller något. Vart tog alla vägen liksom ? Telefonen är tyst, alla är tyst ? Man kan ju i alla fall fråga om jag vill med på saker fast jag inte kan dricka. Jag har ju faktiskt inte dött. Men men, när bebisen kommit så ringer väl telefonen varm igen. Människor är konstig.

Berättade jag att det är världens finaste väder idag också? Stans jävla spöregn.. Släppte in Isis hos mamma, hon var som en fluffig boll, hahaha. Långhåriga katter är så fin när dom varit ute i regnet :P

Hoppas på fint väder nu i veckan så vi kan åka och göra sök med hundarna. Då går man och gömmer sig och hunden ska hitta en, när den sedan gjort det ska hunden skälla tills föraren kommer. Väldigt spännande och roligt :)

Nej hörrni, vila en stund nu troja. Hörs hey!

Titta, här är ju jag!



Kommentarer
Postat av: Anna

Nä, långhåriga, blöta katter är ingen höjdare :P Idag är Oskar inne på rakning... stackarn, kommer se förjävlig ut säkert :p Men, skönt blir det för honom ^^ Kraaaam

2011-06-20 @ 09:52:40
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft