Segare än segast ..

Ligger fortfarande kvar i sängen och myser, otroligt skönt när man inte har nånting att göra. Eller jo, visst finns det! Men det är ju sånt som kan vänta en eller två timmar till. Ska ner och kolla tvättid och sedan dammsuga lite. Annars är det ingenting planerat så vitt jag vet ? Skulle väl vara att gubben beställt köttgryta till middag då, så den behöver jag börja med i god tid. Ska kokas en jävla stund det där, men gott blire!

Var en lugn kväll igår. Sandra och grankotten kom förbi och surrade en stund, sedan glodde vi på film och gick o la oss. Var väldigt trött,.. blir ju så när man inte får sova på nätterna. Men peppar peppar, inatt har gubben min legat still i sängen. Blir nästan guldstjärna till honom!

Nej blä, jag mår illa. Så typiskt, ska lägga mig en stund till innan jag sätter igång med dagens bestyr.

Hörs senare kanske! Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft