Rädda Joppe ...

Död eller levande.. gud vad jag verkligen hatar det barnprogrammet. Led varje gång det gick på tv när jag var liten. Känner mig nog lite som Joppe idag. Rädd, borttappad, död? Ja i alla fall det sistnämnda.

Har faktiskt legat i sängen hela långa dagen pågrund av en jävla allergitablett ? Jo det är faktiskt sant.
Fick något fel igårnatt så klev upp vid 3 igen och tog den där tabletten. Dom ska vara helt okey för gravida också. Synd bara att biverkningen skulle vara stenad i minst ett dygn. Kände mig bakfull när jag vaknade till vid 12 och Johnnie pratade om något. Svarade bara - Aha,.. aa.. mm.. snark.

Men nu klockan 22:49 börjar jag piggna till faktiskt, gud så skönt! Kommer inte sova en blund inatt. Undrar vart Johnnie tog vägen också? Han måste gift sig med Micke på vägen ..

Jaja, så kan det vara. Kommit på att jag nästan saknar mitt mörka hår lite, fuck. Varför får vi tjejer massa fixidéer hela tiden och färgar och färgar när vi i slutändan kollar på bilder och saknar håret som det var ifrån början ?

Det tål att tänkas på.

Där hade jag bara gjort enstaka slingor. Snyggt duschdrapperi Johnnie har va? Inbilla er inte att jag valt det, haha. Kanske borde efterskänka det till fru Wigren? Jag vet att hon är bra sugen :)




Kommentarer
Postat av: Fröken Wigren

Jag är inte så värst sugen på duschdraperiet. Så jag säger pass :)

2011-06-22 @ 16:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft