Människor alltså ...

Hej igen!

Precis avnjutit en god middag hemma hos familjen, är verkligen proppmätt. Så nu ligger vi i sängen och tar igen oss, haha. Låter nästan som att vi varit på ett hårt träningspass ;) Det är jobbigt att skala pärer o vara ute och flyga o flänga hörrni...

Blev så jävla förbannad när jag läste en sak också. Hur i hela helvete kan man försvara någon som fysiskt gjort illa sin flickvän och till på köpet också våldtagit någon ? Heeeelt sinnessjukt!! Vissa borde spärras in på rättspsyk för all framtid. Synd att mentalsjukhusen togs bort, Sverige är i större behov av såna än någonsin! Så mycket idioter som går lös där ute och bara kan utföra brott efter brott mot människor, och dom ynkliga straffen orkar jag inte ens uttala mig om.

Jag önskar att jag en dag kan få chansen att hjälpa utsatta kvinnor. Rättssystemet gör det inte så det behövs verkligen människor som engagerar sig för dessa.

Nej nu ska jag luta mig tillbaks en stund. Senare blir det film med morötter och dipp. Trevlig fredag på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft