Måndag

Tjeeena!

Då var det ny vecka. Idag har jag, mammsen och brorsan varit duktiga och börjat rensat bland mina saker i förrådet och lägenheten på trojan. Fan vad saker jag har, det är helt sjukt. Kastat hur mycket som helst men är väl det dubbla kvar minst. Men skönt att man börjat i alla fall. Flytten börjar närma mig och känner verkligen smått panik för allt. Ber en stilla bön att killen i nya lägenheten kan flytta ut lite fortare så vi kan få nyckeln några dagar innan.

Lagade middag borta hos mammsen också, vart korvstroganoff. Gottigott :)

Igår åkte vi en sväng till fornåsa. Såg så söta hästar efter vägen. Fanns ännu mindre innan men dom tog jag inga bilder på. Men dessa var ju skitsöt. Kom små föl här och var från gräset och kikade fram, haha. Gräset var bra mycket högre än dom :P

Nu ska jag ta och greja lite här hemma. Vi hörs! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft