Just idag är jag stark, just idag mår jag bra

Jag förs framåt av kraftiga viiiiiindar ;)

Hoppas eran dag har varit bra, själv har jag varit med syster nästan hela dan.
Johnnie har varit på Gatebil i mantorp och jag kände att jag inte pallade med massa liv och fyllon. Så tar nog en tripp dit imorgon istället, lugnare på söndagen :)

Men vi har i alla fall kollat på massa gamla disneyfilmer, vilken nostalgi alltså. Man kan inte riktigt släppa dom filmer man såg som barn, dagens filmer är så animerade och tråkiga så det finns inte. Vi hade det bra som fick växa upp med riktigt bra film och tv-program. Typ disneydags och sånt :) Tänk om man kunde haft allt kvar inspelat, är ju lika roligt fortfarande, haha :D

Imorgon går jag in i vecka 16. Tiden går så fort tycker jag. Känner mer och mer i magen för varje dag som går. Det tycks vara mest på natten med innan jag ska sova. Kanske för att man ligger still och känner efter? Det känns som att någon knäpper till med ett finger precis under naveln.

Måste ringa in till kvinnokliniken också och kolla vilket datum det var vi skulle in. Funderar på om jag drabbats av graviditetsdemens eller nått. Så är jag ju så superduktig på att skriva upp allt i min kalender (inte) Det funkar bara för mig när jag går i skolan. Måste skärpa mig. Men vet iaf att det var runt vecka 20 så kan inte vara allt för långt kvar. Hoppas så innerligt att dom kommer kunna se könet. Har ju hittat så fina vagnar, en rosa om det blir en tjej, och johnnie hittade en cool vagn till en pojke, haha :D

Men den rosa modellen fanns också i andra färger men kan visa en bild :)

Är ju så sugen på att köpa andra bebissaker också men är så skrockfull av mig, att man inte ska bädda för ett ofött barn. Undra när folk börjar köpa saker egentligen ? Måste nästan fråga. Eller vad tror ni? Kommentera gärna :D

Nu ska jag mysa med Johnnie och kolla efter någon bra film. Trevlig kväll på er!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft