Hallåj gott folk!

Hoppas ni hade en riktigt trevlig midsommar igår, för det hade vi. Platsen vi åkte till hade vi helt för oss själva, så kunde inte bli bättre. Vädret höll i sig och det kom bara lite duggregn fram och tillbaks. Storfiskaren sandra fick en Abbore på 1 gram plus en fet mussla, hahaha fan vad vi garvade. Hon trodde först det var en sten som följt med botten eller nått. Ska visa bild på den när William skickat över alla bilder.

Ja och grillmästare wallin gjorde iordning jättegott kött och kyckling så sedan kunde man knappt stå på benen, haha. Fast gjorde jag ändå inte, satt där på bryggan med min handikapp kudde typ .. ;) Har fått så himla ont i svanskotan,. måste vara foglossning ? Fast undrar just om sånt kan förflytta sig? För höfterna är mycket bättre nu. Massa knepiga saker som sker hela tiden.

Idag har det varit lugnt. Tog en snabbsväng till mjölby för mamma skulle ha någon eldriven häcksax, så stannade vi till och handlade. När vi kom hem hade mina katter till vilddjur varit dum mot Johnnie kisse. Låg tussar och blod utspritt överallt. Elakingar!! Mamma har varit hit ikväll och tittat på henne, vi hittade ett litet sår på henne. Tur det inte var värre på stackarn. Så nu har mina kissar fått sina vapen (klor) avklippt. Fattar inte varför dom gör såhär? Måste vara något dominans beteende eller något. Inte okej i alla fall!!

Hur som helst. Fick jordgubbstårta av mammsen och den var ju supergod! Snart ska jag själv ta och göra en då karln fyller år den 6:e :)

Nej nu får det bli en film och sedan sova. Känner smått panik inför flytten också. Dessa förråd måste tas itu med snarast!! uscha uscha...

Ha det bra! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft