Fredag

Tjeeeena!

Då var det fredag igen då. Jäklar vad veckorna går fort. Underbart att ha sommarlov i alla fall. Idag är det kanonväder också ( för mig alltså ) väldigt molnigt och ytterst lite sol, gör så jag slipper känna mig sådär yr och utmattad. Tror sommarvärmen kommer bli väldigt besvärlig för mig :/ men är nog så för alla som är gravida skulle jag tro. Man blir lite känsligare för värmen.

Sitter just nu och väntar på att mamma ska bli klar med avfrostningen av sin frys så vi kan åka. Måste på ÖB och lite grejs. Har hunnit varit i mjölby en sväng på förmiddagen, hämtat hem massa gott kött. Just de, måste ju inhandla lite till middagen också. Ska bli så gott :) Ända nöjet man har som gravid typ, massa god mat, haha. Inte för att jag får i mig så värst mycket då, min magsäck måste ha krymt nått kopiöst sedan jag var sjuk :O Men barnet tar nog vad den behöver ändå :P Har dessutom 5 kilo till godo nu som jag bör gå upp igen ^^

Nu kom syster hit också, får se vad vi hittar på. Nej uppdaterar senare ikväll istället, kommer inte på nå skoj o skriva om. Ska försöka skriva en graviditetsdagbok här hade jag tänkt, med datum och grejer för allt som hänt och händer framöver. Kan vara roligt att ha kvar sedan också :)

Nu längtar vi som bara den efter nästa ultraljud, så man får se vad det är för kön på krabaten, och självklart se hur den växt sedan sist =D <3

Ha det bra så höres vi! Pysss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft