Första inlägget :)

Hallåj!

Kände att det var dags att byta blogg. Den andra ser så tråkig ut och är allmänt less på den. Så nu kör jag här istället :)

Senaste veckorna har varit tunga minst sagt. Många sjukhusbesök och sedan 2 veckor hemma i sängen. Vart först felbedömd och fick då också fel medicin, men sedan fick jag träffa en vettig läkare som var hur underbar som helst. Kvinnokliniken i motala är faktiskt riktigt bra!

Är mycket bättre nu tack och lov men visst känns det att man varit ordentligt sjuk. Finns inte mycket ork så man får ta vara på dom få timmarna på dygnet det finns någon. Men nu kan det bara bli bättre och bättre! :)

Idag har jag varit på lillasysters skolavslutning. Hon slutade 9:an. Herregud det känns som igår en annan gjorde det. Funderar många gånger över vart alla år tagit vägen. Men jättefin var hon i alla fall! Och jag träffade många jag saknat där också <3

Annars har dagen varit lugn. Gick hem och la mig efter avslutningen och sedan gjorde jag pannkakor till mig och hjärtat. Nu ikväll har vi varit på prommis med hundarna och kastat lite boll, det tyckte dom var skoj huliganerna :P

Annars så går graviditeten framåt. Magen växer för fullt och nu ser också andra det. Inget som går att dölja längre, hehe. Har börjat fått känningar också, det liksom pirrar till och bufflar. Svårt att beskriva men ovanlig känsla, men så mysigt. Längtar tills jag känner första riktiga sparken :D och så Johnnie också kan få känna ;)

Nu ska jag glo lite på fejjan och sedan blir det sova tror jag. Ska upp tidigt imorgon och in till Mjölby. Senare på dagen blir det gomiddag hos mammsen.

Ha det bra !

Lägger in en bild på tjockismagen ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft