En rubrik

Hallåj, du har fåggggel på dig. Mamma har fått en ny i sin bur. Övriga fåglar känner sig nog ytterst obekväm just nu. Hahaha... Har i alla fall varit med Jossan. Gick på Konsum och postade paket och brev o sedan till östenssons för lite gotta. Svängde förbi mamma och klippte syrrans lugg också.

Nu ska jag ta och kolla efter någon film och lägga mig ner. Känner mig helt yr i skallen alltså. Verkar inte spela någon roll vad och hur ofta jag äter så kan ju knappast vara blodtrycksfall.. men men sånt är väl livet just nu antar jag.

Kom på förut att vi vill iväg och fiska lite o grilla på midsommar. Så hoppas det finns några som kan joina :)
Se om man kan åka iväg imorgon för att kolla efter något bra fiskevatten i närheten, och som har en bra plats för grillning med.

Såg ikväll att Jackass stjärnan Ryan Dunn dött i en bilolycka, R.I.P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft