Att vakna i panik ..

Inte mig likt alls. Vill gärna ligga och dra mig så länge det bara går. Har jag ställt larmet snoozar jag säkert en timme, haha. Annat var det förr. Uppe med tuppen varje dag. Fanns inget som kunde trötta ut mig. Inte ens gymnasiet + jobb samtidigt.

Idag vart det väldigt panikartat i alla fall. Gud, jag måste börja handla bebissaker snart!! Normal första tanke när man vaknar ? Haha. Men påtal om bebissaker så hade jag väl tänkt mig någon gång efter nästa ultraljud, vecka 20. Men kan ju bli innan också, man vet aldrig med mig riktigt ;) Går in i vecka 17 idag förresten :)

Blir galen på mina 2 odjur också. En försöker ta sig ut genom nätet i fönstret, och den andra pressar sig in bakom stereobänken så den inte kommer ut. Sedan världens gnäll på det :P Toka.

Nej väcka gubben och se vad denna dag har att bjuda på. Vill åka till jordgubbsodlingen men frågan är om dom har öppet :) Annars får vi väl ta det imorgon.

Ja men vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft