Stygga mig

Har varit jättedålig på att blogga. Men nu ska vi se till och ordna ett inlägg :)

Gårdagen spenderades med Johnnie, hans syster + barn hemma hos Arina, Johnnies mamma :) Hon fyllde år så innan vi åkte dit var vi på jordgubbsplocken och plockade jordgubbar. Billigt som bara den 15:- litern. Så vet man att inte hälften är mosade eller dåliga som det brukar vara när man köper i affären, haha.

Stannade till på affären med o handlade till tårta, så köpte vi med oss blomma :)

Efter fikat så åkte vi ner på stan i vadstena och glodde lite, sedan vart det lekparken för barnen och till sist badplatsen. Vi åkte hem när åskan och regnet kom, hehe. Men var en jättetrevlig dag :)

Idag har jag ägnat hela dagen till städning och tvätt. Mindre kul men måste ju göras. Så nu är det skinande rent när gubben kommer hem och maten är lagad och klar. Vad bra dom har det karlarna alltså, haha. Ska ner en sväng till tvättstugan nu tänkte jag.

Måste tvätta min väska också eftersom Tildy varit olydig igen, Morrr!! Dumma katt.

Mimma måste till veterinären också, blöder ifrån örat och har Sååå ont stackaren :( Inget öppet förren på måndag heller, så typiskt och förjävla dåligt! Hoppas hon står ut tills dess <3

Annars längtar jag som en tok till den 18:e - Ultraljud! :D Hoppas hoppas HOPPAS vi får veta vad det är! :) Vill så gärna börja handla saker, kliar i fingrarna ...

Ha det bra hörrni! Puss hejjj!

Har dåligt med bilder, men här har ni tempen en förmiddag hemma hos oss. Fyy vad varmt det var den dagen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft