Det blir en liten pojke <3

Hej på er!

Dags för en liten uppdatering. Idag har vi varit på ultraljud. Vi fick träffa samma barnmorska som sist. Jättesnäll och trevlig så gud! Mamma och syster välkomnaes också in till ultraljudet så det tyckte dom var spännande.

Det var full aktivitet inne i magen. Hon mätte och kollade alla ben, hur hjärta och hjärna och övriga organ såg ut och vipps så var det någon liten som la sig fint så man såg att det tittade fram en liten pung och snopp. Det gick verkligen inte att ta miste på, det sa hon själv också. Dessutom såg man väldigt tydligt själv, hehe.

Så Johnnie vart såklart öööööverlycklig, han har trott hela tiden att det varit en pojk, och det var det ju också :) Jag har inte haft något på känn alls vad det kunnat varit men är också superglad!!! :D:D:D

Lillen växer precis som han ska, allt såg superfint och bra ut. Känns så skönt när man får höra det.
Nu fick vi byta mottagning till Motala med precis som vi ville. Jag trivdes inte riktigt med barnmorskan jag hade. Gissa hur glad jag vart när hon som utförde ultraljudet erbjöd sig. Hur bra som helst! Så nu är det hos henne vi ska gå hos i fortsättningen också. Ingen sur tant där inte :)

Efter ultraljudet stannade vi till och åt lite och sedan åkte vi hem.

Väl hemma kom vi på att vi borde ta en sväng till Linköping så vi ringde till svärmor och hon hämtade upp oss. Åkte först till babyproffsen och hämtade ut babyboxar med massa bra o ha saker :) Sedan skulle vi möta upp Johnnies syster så passade även på att hämta ut apotekets babybox också. Tog bild på allt vi fick med, tror jag fick med det mesta iallafall? Så även på en annan box som jag fick för någon vecka sedan och välkomstpaket från goboken :) vart en del prylar :)

Ikväll har vi tagit det lugnt. Vart en promenad med Tildy och snussan, haha. Tok kissarna. Nu blir det strax sängen. Väldigt trött. Lägger in ett par bilder. Tycker en av ultraljudsbilderna vart så söta. Det ser ut som att han suger på tummen :]

Ha det bra!




Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis gumman :)

2011-07-18 @ 23:35:36
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft