Bebissaker

Hej på er!

Idag har jag varit sådär extremt trött. Somnade sent inatt. Måste smittat av mig på gubben också för han sover fortfarande han. Fast vi klev ju upp en sväng förut och käkade lite ;P Men lika bra och vila upp sig inför flytten. Då lär det behövas extra energi.

Sitter och kollar på babyproffsens hemsida och har kärat ner mig totalt i Pinguserien med alla bebissaker. Johnnie gillar också sakerna så det kommer stå högt på önskelistan för oss :) Ser ut att finnas mer på hemsidan också än vad jag såg i butiken igår, hmm ? Kanske är det så.

Om ni vet något mer ställe som också har bebissaker med Pingu så hojta till! :)


Kommentarer
Postat av: emmý

kolla på tradera :)

2011-07-19 @ 17:34:07
URL: http://emzyandersson.blogg.se/
Postat av: Christina

Vet inte var du bor, men känner du någon i Malmö trakten så finns det en hel del på XXXLutz i Malmö.

2011-08-15 @ 12:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft