Uppdatering!

Måste ju börja blogga igen! Har tänkt i flera dagar att jag ska skriva förlossningsberättelse men alltid glömmer jag bort eller så är det fullt upp. Ska i alla fall försöka ta det nu någon dag, kanske inatt om Melvin vill sova gott ;)

Han ligger iaf och sover just nu och Johnnie är på affären. Har vilat en stund jag också, väldans skönt måste jag säga. Tänk att man hinner samla lite nya krafter bara genom att ligga ner och blunda en stund.

Haft besök av en kär vän idag också - Sigga! jättetrevligt verkligen! :) Många år sedan vi sågs nu.

Annars har det inte hänt sådär jättemycket idag. Det är liksom det vanliga, matning, blöjbyten och så vidare på lille Melvin. Vi tog oss ett varmt och skönt bad förut, gud vad han älskar att bada. Han blir helt tyst och ligger och tittar runt :) Imorgon ska vi på BVC. Hoppas på fint väder så vi kan ta en promenad med barnvagnen dit. Han går upp kanonbra i vikt och har vuxit 2 cm :D blir spännande och se vad vågen visar imorgon.

Nu ska jag lägga mig och mysa med mina killar, ha en fin kväll! :)

Mammas älskade pojke <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Gullebebisen <3

2011-12-08 @ 22:19:53
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft