Sover sött ..

Mina grabbar ligger här och breder ut sig i sängen o snarkar båda två, hihi ;) Melvin vaknar nog till snart och vill ha mat. Vart ett bad förut med Melvin och det tyckte han var supermys som vanligt. Hade egentligen tänkt att bada med han imorgonbitti men lilla herren hade andra planer, haha! Det sker alltid överaskningar här, när man minst anar det dessutom ;)

Mamma var hit ikväll och gjorde färdigt julgrupperna. Själv var jag nervös över alla små kryp som kunde finnas i mossan så hoppade över den biten med pyntande, haha. Hade ju tänkt gå på julmarknaden idag med Martina men Melvin var jätterosslig i hals/näsa så han hade inte alls sovit bra. Så blev åka till Apoteket för pappa Johnnie tidigt imorse och köpa någon grej som ska rensa upp och vara lite avsvällande. Men som tur var släppte det med dropparna vi redan hade men kan ju vara bra att ha hemma i fall att :)

Är färdig med julpyntning här hemma så tror allt jag ska baka lite julgotta nu någon dag. Mamma skulle göra lussekatter imorgon men jag är inte så överförtjust i såna så hon får nog ge Johnnie en påse så gör jag massor med knäck o sånt istället.

Sitter just nu o funderar på om jag ska plocka fram min förlossningsjournal och börja skriva förlossningsberättelsen lite. Kommer bli en hel del att skriva men då har jag något och roa mig med inatt. Tänkte Johnnie skulle få sova lite så matar jag Melvin fram till klockan 03:00. Själv är jag ganska så pigg faktisktl. Min hemska huvudvärk släppte ju förut så jag äntligen kunde greja lite här hemma. Är verkligen vidrigt när den slår till,.. är som ett blixtnedslag. Hinka energidryck funkar ju för tillfället, det släpper nästan direkt då. Koffein är ju superbra, men känner att jag måste ringa och fixa efterkontrollen nu för det har snart gått 1 månad och det har inte gått över än. Så är nog durapunktion jag fått, suck. Ja alltid äre nått. Nu ska jag hämta pärmen med papper och ta fram alla roliga bilder sedan förlossningen, hahaha ... ni ska veta att det känns underbart att kunna blicka tillbaks och ha det överstökat, för det där dygnet kommer jag aldrig att glömma.

Älskar mina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft