Godmorgon

Vi ligger fortfarande och myser i sängen :) Tänkte jag skulle ta och klä på Melvin och börja med någon middag. Har så ont i kroppen idag, känner mig helt stel i alla leder och muskler. Inte hjälper medicinen jag har heller, suck. Men det blir till att slå nävarna i bordet den 13:e, nu jävlar får vårdcentralen göra något. Annars kan det ske ytterst otrevliga saker för dom. Man får faktiskt inte behandla sina patienter hur som helst. För man ska väl inte behöva böna och be efter en helt vanlig tid hos läkaren ? Nej tacka vet jag privata läkare, en aning dyrare men vilken skillnad på hjälp, oj!!

Men ska väl ta och kliva upp nu, skönt och fått sovit hela förmiddagen. Är man väl pigg tills imorgonbitti igen :P Ska fixa det sista med tvätten. Fast "sista tvätten" blir det aldrig riktigt med en bebis kan jag försäkra. Det måste tvättas minst 1 maskin om dagen, hehe :)

Bjuder på lite bilder, kanske gör en uppdatering inatt ha en fin söndag! :)

Bästa stället och ligga och titta runt, den där röda skon är en favorit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft