Vill ni också ha ?

Vill ni att jag delar med mig om lite tips på bra sidor för gratis presentkort och prylar ? Mitt tidsfördriv om kvällarna, haha ^^ är bra när man inte har något annat för sig :) Sidorna ger oftast presentkort, hos vissa kan man välja lite andra prylar också. Sedan är det vissa tidsbegränsade erbjudanden på saker man får hemskickat ifrån, men om intresse finns kan jag börja lägga upp här så får ni vara snabba och trycka :)

Här är lite blandat som jag fått hem





Här är några av sidorna jag använder mig av mest och som jag till 100% kan rekomendera,  ( det är bara klicka på bilderna )


Supergratis har presentkort och prylar
Gratisbio har presentkort och massa roliga prylar


Sponsorcar har hög ersättning för vänner du tipsar, 25:- för varje. Du får pengar för att använda deras reklamdekaler till ditt fordon, sedan finns annat smått och gott man kan göra på deras hemsida för att få utbetalt till bakkonto eller om man vill, till presentkort. En personlig favorit :) http://www.sponsorcar.se/default.asp?Action=members_signup&memberIDX=3762

Lägger upp fler tips någon dag eller om det dyker upp något skoj. Nu ska jag kolla på film, trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft