Vecka 25

Hej på er!

Inväntar en ny design om ni undrar varför jag varit borta från bloggen. Gick in i vecka 25 i söndags och idag är det dags för besök hos barnmorskan. Tror hon ska börja mäta magen idag och lyssna på hjärtljud med mera, spännande! :)

Börjat skolan igen också, uuh ingen kommentar! Ska det vara sådär blir det nog distans för min del,. kommer inte orka med snorungarna och ljudnivån, det är verkligen underbart...

Annars så mår jag fin fint. Börjar känna mig ganska tung och lillen sparkar som attans, hehe. Värst är väl när han får för sig att sparka neråt mot min urinblåsa, då får man bråttom .. :P haha. Men det är ändå så mysigt att känna och se sparkarna. Han blir starkare för varje dag som går tror jag, en riktig boxare!

Ska försöka uppdatera med lite bilder senare idag. Nu ska jag göra mig klar. Hörs sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft