Vecka 23

Just det, gick in i vecka 23 idag också. Eller ja, igår då ;P

Har fått väldigt mycket sammandragningar senaste 2 veckorna. Oftast kommer dom när jag är ute och går. Så då får man stanna upp och vila lite, sedan gå vidare lite sakta. Kan vara väldigt jobbigt mellan varven. Men läste att det är livmodern som tränar upp sig inför förlossningen och absolut inget som är farligt alls :)

Bebisen har börjat sparkat både dag och nattid nu. Ligger jag på högersida i sängen verkar det bli som protest där inne, då sparkas det som bara den tills jag vänder mig, haha. Johnnie har fått känns 2 gånger. Så fort han sparkar och Johnnie ska känna som slutar han, men det är ju typiskt. Men tycker det är roligt att den har börjat mer på dagtid nu också.

Bortsett från sammandragningar så mår jag fint. Är inte alls lika trött längre, magen känns lagomt stor och det är allmänt mysigt att vara gravid :) Nu hoppas jag att jag ska få fortsätta må bra resten av tiden med :)

Nu ska jag försöka sova lite. Men ska uppdatera mer här i bloggen lovar jag.

Ha det bra så hörs vi!


Här är barnvagnen vi köpt :)


Magen i vecka 22 :)


Vi längtar efter dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft