Ullared

Hej på er!

Ja igår vart det en resa till ullared, hittade lite allt möjligt där. Dock besviken på att det fanns så lite kläder i små storlekar och några vinterkläder hade dom inte fått fram än. Förutom en overall som vi hittade :) men vart en hel del i alla fall. Kom hem ganska skapligt, runt 20:00. Hade fruktansvärt ont i fötterna och ryggen, trodde jag skulle gå av på mitten. Klev upp tidigt imorse och det var inte bättre, så stannade hemma idag och vilade. Nu mår jag mycket bättre. Har till och med hunnit städat lite, så nu är det fint hemma igen. Ska vika ihop sista tvätten innan jag lägger mig. Gubben ska ha tvättstugan medans jag är i skolan imorgon :)

Haft finbesök av Uffe med, mycket trevligt. Får väl ta och baka lite bullar nu igen, dom tycker han ju om hehe. Fannibanni ska vara här några veckor också, är löptider nu. Mimma mumma är måttligt road av det, ligger och fräser och det tycker fanni är skitskoj. Men brukar lugna sig efter ett par dagar.

Nu ska jag ta och kolla efter lite skolböcker, kan vara bra o ha.

Lägger upp lite bilder på det vi handlade på ullared, allt är inte med men det mesta iaf. Arina köpte Puma-settet till bebis, och av mamma fick vi idag settet med tröjan som är rutig, himla gulligt :) Sista bilden är en lampa ifall ni undrar ;P

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Malin

roligt att vara på ullared!

2011-08-30 @ 10:05:56
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
Postat av: Malin

Tack :) det är en blogg vän till mig som har gjort den

2011-08-31 @ 09:10:00
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft