Tråkig tisdag

Hej på er, hoppas allt är bra!

Själv är det sådär. Legat i sängen mestadels av dagen. Känner mig inge kry alls. Hoppas det bara är något övergående för finns ju så mycket jag behöver göra nu.

Johnnie är och hjälper syster sin med nån lägenhet. Hyresvärden var hit förut med och skulle hjälpa oss koppla in tvättmaskinen, men var någon grej vi måste till elaffären och köpa. Så vi får ta o göra det imorgon. Sedan hoppas jag min karl får någon snilleblixt på hur vi får upp torktummlaren också. Måste få tag i en upphängning av något slag. Men sånt brukar oftast lösa sig. Tur man har gubben sin, haha annars skulle inte mycket funka ;)

Funderar på när skolan börjar igen också? Har kollat på mjölby kommuns hemsida men där stog ju ingenting..
Hoppas någon i klassen vet, ska fråga runt lite.

Ska ta och vila mig en stund nu. Känns som att huvudet sprängs snart. Inte roligt alls detta.

Ha de bra! :)

Lilla du därinne
jag undrar så vem du är!
Att jag vet så lite om dig
fast du redan är här.

Är det dina tår jag känner?
Är det ditt hjärta jag hör slå?
Är det sant att du har ögon och naglar
och en mage att pussa på?

Jag vet så lite om dig
fast du redan är här
men jag älskar dig som tokig
vem du än är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft