Nu är det helg för mig!

Så otroligt skönt, vi är ju lediga ifrån skolan imorgon. Känner mig jäkla trött idag måste jag säga. Klev upp halv 6 imorse, usch! Inte van alls att vara vaken vid den tiden, sedan sover man knappt nånting om nätterna heller. Men bara bita ihop och göra det man ska ändå.

Vi hade inte skola så länge idag, till halv 11 eller nått sånt. Jag och Martina tog en sväng på stan i mjölby efter skolan och glodde lite. Tanken var att jag skulle kolla efter ett par mammaleggings och byxor, men fanns inte en enda butik som hade mammakläder.. dåligt. Men vart lite till bebis istället. Fick jättesöta kläder av Martina också, hon är så snäll :)

Vart en sväng till Linköping istället med gubben och Arina för att kolla efter mammakläder, och på H&M hittade jag perfekta byxor. Helt underbart att ha något och dra över magen med, vanliga leggings med mera liksom "rullar" ner sig. Bebis fick också lite saker

Nu ska jag faktiskt sova någon timme. Lägger in lite bilder, hittade tyvärr inte bilder på allt, men det mesta. Hoppas syster snart blir färdig med designen, ni får stå ut så länge, hehe ;P

Ha det bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft