Motala lasarett

Inte allt för skoj faktiskt. Åka bil är inte det skönaste. Känns som jag hellre står än sitter just nu, usch.. Men jag lämnade lite prover och det var 2 värden som var förhöjda. Kunde vara lite olika orsaker till detta, får svar imorgon när dom tagit en närmare titt. Så nu håller alla tummarna att det inte är något allvarligt. Ska även till sjukgymnastiken i mjölby till veckan och hoppas dom kan fixa ett bälte lite snabbt. Annars undrar jag just hur jag ska klara av skolan :( måste verkligen bli lite bättre i kroppen nu. Funderar på om jag ska lura med mamma och börja simma med mig i mjölby. Är det ända tänkbara träningen jag tror skulle funka utan att slita ut fogarna mer. Dessutom måste jag få upp min kondition, den är under all kritik.

Efter besöket hos läkaren stannade vi till inne i stan. Jag skulle kolla efter bodysarna jag sett på nätet och dom fanns. 3 stycken jättesöta :) Kanon att det fanns i storlek 50 med.

Sedan var det eftermiddagsvila för min del. Man är som ett barn vad gäller sovrutiner, haha. Vart middag efter det och nu sitter jag här och glor. Johnnie stack och fiskade med Micke och brorsan åkte till Linköping. Så jag får roa mig med datorn så länge då.

Lyckades även genomföra flyttanmälan på skatteverket, allt går bara man blir lite arg, haha. Så nu är det gjort! Skönt. Mamma har även ringt och skällt på bredbandsbolaget så nu hoppas jag dom får fingrarna ur arslet och kopplar in allting. Dessutom, vart tog våran boxer till TV:n vägen ?? Adaptern kom i veckan till modemet och det skickades samtidigt, väldigt konstigt tycker jag.

Jaja alltid är det något som ska krångla.

Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft