Möbler till barnrummet

Hej på er!

Ska strax iväg till skolan men hinner slänga iväg ett blogginlägg innan. Har ju letat som en tok efter ett bra och funktionellt skötbord plus byrå till lillens kläder, och nu har vi hittat :) Spjälsängen kommer bli en vit, men vi funderar fortfarande lite över vilken. Men något liknande som på bilden jag bifogar snart. Kommer bli kanonfint!

Igår valde vi tapeter till barnrummet och vardagsrummet, blir blått till barnrummet med en supersöt bord, i vardagsrummet kommer det bli en gråaktig tapet + fondvägg. Till hallen ska jag välja senare idag då vi ska till färg & tapetaffärn och beställa :) Sovrummet ska vara vinrött med fondvägg men det tar vi senare. Gubben kommer ha fullt upp kan jag lova, haha stackarn. Kärringen väljer tapeter, gubben utför jobbet ;P precis som det ska va!

Nej ska leta fram nån tröja nu och sedan åka, Martina är nog här snart. Tur jag har henne <3

Ha det bra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft