Lördag

Hallåj.

Idag har det inte hänt så mycket. Va med mamma till motala en sväng. Handlade lite på karlssons, bland annat en jättefin fotoram till några av ultraljudsbilderna :) Så nu sitter den på plats i hallen. Har precis gjort färdigt listan på kläder till bebis, så man vet vad man behöver köpa mer av. Behövs fler tröjor och byxor i storlek 50, också lite varmare kläder då. Så är det ju såklart tusen till andra saker. Känns som man glömt hälften, haha men det ska nog lösa sig. Får be någon vänlig själ hjälpa mig fylla i listan :)

Funderar på om jag ska göra iordning lite middag nu. Mina middagstider är lite udda, men ingen tar ju skada av det ;P nu börjar det någon film på 4:an också.

Lägger in lite bilder. Känns som jag glömt hälften jag hade tänkt skriva med - Graviditetsdemens ?

Vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft