1 år med mitt älskade hjärta! <3

1 år idag :) Men ändå känns det som att vi kännt varandra hela livet! Hoppas på många fina år tillsammans med dig!

Dagen har tyvärr inte varit allt för bra. Det började runt halv 3 inatt. Vaknade av en fruktansvärd smärta i magen. Den likom drog ihop sig och det strålade neråt, höll i sig i 30 sekunder, sedan slutade det. Efter 10-15 minuter var det dags igen. Ont som fasiken själv och jag vart jätteorolig såklart.

Lyckades efter många om och men somna sedan. Vet inte när jag klev upp, men gick och hällde upp ett hett bad och sedan ringde jag kvinnokliniken. Hon kontaktade doktorn som tyckte jag skulle ringa förlossningen om det skulle komma tillbaks, komma blod/något vattnigt eller om det bara fortsätter och göra ont. Har även tid hos läkaren imorgon förmiddag för en titt på mina fogar och lämna lite prover för att utesluta att inget är fel.

Har inte känt av någon smärta från magen alls under dagen. Har legat i sängen och tagit det lugnt, törs inte göra allt för mycket om det där kommer tillbaks, uscha. Man får såna hemska tankar, det går inte att låta bli :( Inget får hända med det älskade livet i min mage nu <3 Men han har sparkat på som vanligt under dagen så får ta det som ett gott tecken :)

Hoppas att telefon och bredband snart blir inkopplat. Det är sjukt dyrt att sitta i långa telefonköer från mobilen. Måste hur som helst ringa sjukgymnastiken imorgon innan vi åker. Skulle få ett bälte och se om det hjälper. Dåligt att kvinnokliniken inte har kvar sjukgymnastiken i motala, annars hade man kunnat tagit det då. Det ska då sparas in på precis allt.

Skolan börjar snart också. Inte sådär jättepepp med tanke på hur man mår, men ska bli kul att träffa alla igen :)

Ska glo lite på TV nu och invänta att Johnnie kommer hem. Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En design av:

av; kim rodtoft